Abarth u srcima - Spektakl za volanom Andrea Nućita i Denisa Haugera

Trkački planovi brenda Abarth za 2020. godinu su najavljeni na šampionskom izazovu u novom modelu 695 70° Anniversario

    foto: FCA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Andrea Nućita, pobednik Abarth reli kupa 2019. godine sa vozilom Abarth 124 Rally, i mladi vozač iz Norveške, Denis Hauger, koji je pobedio na F4 šampionatu Italije 2019, i sponzorisao Abarth, su se takmičili u vozilima 695 70° Anniversario, za krunu „Šampiona nad šampionima“.

Ujednačen izazov

Izazov je bio ujednačen! Dvojica specijalizovana vozača su išli istovremeno na trkačkoj i zemljanoj stazi, svaki sa prednošću vozeći na svom terenu. Njihova dva stila vožnje imala su jasni kontrast. Trkačka staza zahteva preciznost, kontinuitet i sposobnost da se izvuče maksimum iz motora, na zadatoj putanji.

Zemljana staza zahteva sposobnost improvizacije, da se kontroliše proklizavanje i, uprkos teškoj površini staze, da se bude efikasniji u potrazi za boljim učinkom, koristeći veštine i postigne stabilnost, kao i prianjanje. Ipak, postojao je samo jedan cilj - da se bude brži od onog drugog.

Luka Napolitano

-Mi želimo da završimo sezonu 2019. i da započnemo 2020. sa neobičnim izazovom. Andrea i Denis su dva različita vozača u smislu karakteristika vožnje, stila, iskustva. Jasno je da oni dolaze iz dve odvojene kategorije automobila, ali sa zajedničkim imeniteljem - Abarth u njihovim srcima. Smestili smo ih za volan novog modela 695 70° Anniversario, i rezultat je bio fantastičan - rekao Luka Napolitano, šef brendova Fiat i Abarth za Evropu, Bliski istok i Afriku i dodao:

-Svi Abarth vozači i timovi, i na stazama i na relijima, su ključni za naša istraživanja i razvoj. U stvari, za nas, trkanje predstavlja stroga ispitivanja za tehnološka rešenja, koje mi nekad koristimo u serijskoj proizvodnji. U 2020. godini, naša posvećenost trkanju će se nastaviti i na stazi sa Formula 4 trkama u Italiji i Nemačkoj, i na relijima, na Evropskom relišampionatu i Abarth reli kupu. Mi volimo da testiramo svoje sposobnosti i da se unapređujemo na dnevnoj bazi, baš kako je Karlo Abart učio.

Spektakl za volanom

Dan je protekao u znaku spektakla za volanom zabavnog modela Abarth 695 70° Anniversario visokih performansi. Oba vozača su vozili krivinama staze u Romanji na spektakularan način, kočeći u zadnjem trenutku i proklizavajući tokom ubrzavanja. Automobil je dokazao da se može prilagoditi i akrobatskijem načinu vožnje Nućite i preciznijoj vožnji Haugera. Rezultat je bio nerešen. Na kraju dana, oba vozača su ponela titulu „Šampiona nad šampionima“.

Trkačka 2020.

Prijave su sada otvorene za drugi Abarth reli kup, koji se održava istovremeno sa Abarth 124 relijem kao delom Evropskom reli šampionata ERC, sa ukupnim nagradnim fondom od 210.000 evra za šest prestižnih događaja u kalendaru FIA-ERC 2020. godine:

-Reli Kanarskih ostrva (Španija) 7-9. maj, asphalt

-Reli Liepaja (Letonija), 29-31. maj, van staze

-Reli Poljske, 26-28. maj, van staze

-Reli Kapitale (Italija), 24-26. jula, asfalt

-Barum Czech Rally Zlín trka (Češka), 28-30. avgust, asfalt

-Reli Mađarske, 6-8. novembar, asfalt

Škorpion će takođe podržati privatne timove na stazi, sa inženjerima i tehničarima koji će snabdevati rezervne delove u pitu, uz pružanje Abarth Hospitality usluge. F4 sezona u Italiji počinje 17. maja u Monci i uključuje sedam događaja sa po tri trke. F4 šampionat Nemačke počinje 26. aprila na stazi u Ošerslebenu, takođe sa sedam planiranih događaja.

Komentari(0)

sortiraj